Gdzie Klient może skorzystać z usługi TubaPay?

Klient może skorzystać z TubaPay tylko i wyłącznie u współpracujących Partnerów:

  • w punktach stacjonarnych, gdzie sprzedawca posiada dostęp do naszej aplikacji umożliwiającej realizację płatności w kilku prostych, przejrzystych krokach w czasie rzeczywistym;
  • na stronie internetowej lub w sklepie internetowym z udostępnionym przyciskiem umożliwiającym Klientowi zrealizowanie płatności za dokonywany zakup w sposób samoobsługowy w dowolnym miejscu, o dowolnej porze ( 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku);
  • poprzez contact center, transmisje webinarowe lub live commerce za pomocą dedykowanych linków i wyświetlanych kodów QR prowadzących Klienta bezpośrednio do naszych płatności cyklicznych.

Znajdziesz nas u blisko 500 Partnerów w segmentach abonamentów medycznych, salonów urody, sklepach optycznych, a także branży szkoleniowej oraz szeroko pojętej edukacji stacjonarnej i online.

Co to jest TubaPay?
TubaPay to zestaw usług finansowych przeznaczonych dla sprzedawców, oferujących swoje produkty lub usługi zarówno stacjonarnie jaki i zdalnie w obszarach on-line, live-commerce i contact center. Współpracujący z nami Partnerzy włączają do swojej oferty płatność miesięczną lub abonament- jako formę rozliczenia za zakupy Klienta alternatywną do płatności jednorazowej. Nasi Partnerzy dają swoim Klientom możliwość bezkosztowego (0%) rozłożenia płatności. Usługi realizujemy w sposób cyfrowy, w czasie rzeczywistym oraz nieobciążający Partnera i Klienta. Bierzemy odpowiedzialność za wszystkie procesy oraz ryzyko kredytowe. Możesz mieć pewność, że nie jesteśmy bezduszną korporacją, a elastycznym zespołem patrzącym na biznes Twoimi oczami.
Jak Klient może skorzystać z TubaPay?
Klient może skorzystać z TubaPay przy zakupie dowolnej usługi lub pakietów usług i produktów o wartości do 30 000 zł, ofertowanych przez współpracujących Partnerów. Dzięki TubaPay sprzedawca otrzymuje pełną płatność z góry, Klient natomiast opłaca cyklicznie przez 3, 6, 12 lub 24 miesięcy. Dzięki TubaPay wszystko to, co od naszego Partnera kupuje Klient, może opłacać w abonamencie.
Jakie dane Klienta są potrzebne do realizacji usługi TubaPay u współpracującego Partnera?

Potrzebne są tylko telefon komórkowy i podstawowe dane: imię, nazwisko, numer telefonu (który Klient ma przy sobie), adres mailowy, numer dowodu osobistego i numer PESEL. Klientem docelowym jest konsument oraz jednoosobowa działalność gospodarcza.

Ile czasu potrzebuje Klient, aby zrealizować płatność TubaPay?

Po wprowadzeniu podstawowych danych Klienta weryfikacja tożsamości oraz zawarcie umowy odbywają się w czasie rzeczywistym, niezależnie od pory i dnia tygodnia (24h/7/365). Wszystko trwa tylko kilka chwil!

Ile kosztuje korzystanie z TubaPay?

Korzystając z TubaPay nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat ponadto, co przedstawi Ci sprzedawca.

Warunki płatności uzależnione są od wartości produktu lub usługi na których zakup się decydujesz. Skorzystanie z płatności miesięcznej lub abonamentu obsługiwanego przez TubaPay jest dla Klienta całkowicie bezpłatne, nie ma żadnych opłat typu odsetki, prowizje, ubezpieczenia etc.

Ile kosztuje Partnera integracja i nawiązanie współpracy?

Nasi Partnerzy nie ponoszą żadnych dodatkowych kosztów. Nie pobieramy opłat za nawiązanie współpracy i proces integracji. Nie pobieramy żadnych opłat stałych za współpracę z nami. Współpracuj z nami w modelu rozliczeń success fee – wtedy, gdy zarabiasz dzięki nam Ty.

Co wyróżnia TubaPay na tle konkurencji?

Jako jedyni na rynku posiadamy kompleksową usługę rozliczenia sprzedaży w formie abonamentu, charakteryzującą się tym, że Klient płaci w cyklach miesięcznych. Dostarczamy naszym Partnerom niezwykle proste narzędzia integrujące strony internetowe, cenniki, karty produktów bez konieczności posiadania e-sklepu. Koncentrujemy się na szeroko pojętych branżach usługowych w kanale stacjonarnym oraz online – bez konieczności jakiejkolwiek integracji. Posiadamy bardzo intuicyjny, szybki i przejrzysty proces weryfikacji Klienta wspierający wysokie wskaźniki konwersji naszych Parterów. Realizujemy usługi w czasie rzeczywistym 24h/7.

Jesteśmy elastyczni i niezwykle konkurencyjni. Zarabiamy tylko wtedy, gdy zarabiają nasi Partnerzy i to jest naszą obsesją.

Czy to jest bezpieczne?

Bezpieczeństwo w TubaPay jest dla nas kluczowe. Wykorzystujemy najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne zapewniające ochronę naszych Partnerów i Klientów. TubaPay tworzy zespół posiadający bogate, 13-letnie doświadczenie w finansowaniu usług. Naszą pozycję zbudowaliśmy w zakresie usług finansowania polis oraz przyjmowania płatności jednorazowych w oparciu o terminal płatniczy TubaPay, obecnie finansujemy zakupy w sektorze e-commerce. Jesteśmy wpisani do rejestru Małych Instytucji Płatniczych przez polskiego regulatora Komisji Nadzoru Finansowego. Świadczmy najwyższej jakości usługi, w oparciu o regulacje KNF z poszanowaniem praw Konsumenta. Jako zespół jesteśmy laureatami wielu prestiżowych nagród, w tym m.in.: Best Payment Solution Award na Fintech & 76 Insurtech Congress oraz B2B Payments Innovation of the Year, Payments Awards.

TubaPay Sp. z o.o., KRS 0000755695, Mała Instytucja Płatnicza o numerze UKNF: MIP34/2019.

Jakie formy integracji z Partnerami umożliwia TubaPay?

TubaPay to kilka bardzo prostych i szybkich form integracji takich jak:

  • dostęp do strefy zalogowanej typu WebService (przeglądarka) umożliwiającej obsługę płatności Klienta w punkcie stacjonarnym;
  • dostęp do naszego serwisu umożliwiającego generowanie linków lub kodów qr wykorzystywanych w sprzedaży zdalnej (call center, webinary, live commerce) oraz używanych na plakatach, reklamach i profilach social media (Facebook, Instagram, LinkedIn);
  • JavaScript, jako implementacja z Twoją stroną internetową, cennikiem, kartą produktu. Co ważne, integracja ta nie wymaga abyś posiadał sklep internetowy;
  • API oraz dedykowane wtyczki do integracji ze sklepami lub stronami internetowymi (np. WooCommerce)
  • posiadamy również niezwykle prosty button umożliwiający wklejenie na dowolnej stronie internetowej, przekierowujący Klienta do samoobsługi online.
Jak nawiązać współpracę jako Partner lub dowiedzieć się więcej na temat TubaPay?

Zróbmy to razem! Do każdego podchodzimy indywidualnie i elastycznie, więc jeśli prowadzisz sprzedaż produktów lub usług i chcesz wykorzystywać TubaPay do zwiększania sprzedaży- skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: partner@tubapay.pl lub zadzwoń pod numer +48 22 404 04 04. Jeśli chcesz, żebyśmy to my skontaktowali się z Tobą - zostaw nam swoje dane kontaktowe w formularzu na naszej stronie internetowej.

Jakie udogodnienia dla Klientów posiada TubaPay?

Klienci, którzy skorzystali z naszych usług otrzymują dostęp do specjalnego portalu na którym w sposób samoobsługowy zarządzają umową, płatnościami i całym procesem obsługi zawartych umów.

Podchodzimy z szacunkiem do danych Klientów - nie wysyłamy niechcianych mailingów oraz reklam. Nie oferujemy Klientom żadnych dodatkowych usług takich jak ubezpieczenia, karty kredytowe itp. Jesteśmy FairPlay - obsługiwani przez nas Klienci są Klientami naszych Partnerów, a to dla nas ogromna odpowiedzialność i zobowiązanie.

hej@tubapay.pl

jesteśmy nadzorowani przez

KNF

© 2024