Często zadawane pytania

Masz pytania? Skontaktuj się z nami Kontakt
  • Dlaczego TubaPay?
    • To jedyne rozwiązanie stworzone specjalnie z myślą o agentach ubezpieczeniowych.
    • Tylko z TubaPay możesz przyjmować płatności na rzecz swojej agencji i bezpośrednio do ubezpieczycieli na jednym terminalu.
    • Nie ponosisz żadnych kosztów za płatności na rzecz ubezpieczycieli korzystających z usługi TubaPay ani w pierwszym roku, ani w kolejnych latach, niezależnie od obrotu.
    • Dostajesz dostęp do portalu TubaPay z możliwością wglądu m.in. do historii transakcji, dzięki której szybko rozliczysz się z płatności z ubezpieczycielami.
  • Dla kogo jest TubaPay?
    • TubaPay jest rozwiązaniem dedykowanym dla wszystkich agentów ubezpieczeniowych i OFWCA. Jedyne co jest wymagane od użytkownika to telefon z systemem Android w wersji 6.0.1 lub nowszej z wbudowanym aparatem fotograficznym, dostępem do Internetu i możliwością udostępniania Internetu przez Bluetooth w wersji 4.0 lub nowszej (tzw. funkcja tetheringu).
  • Ile kosztuje TubaPay?
    • Aplikacja TubaPay oraz dostęp do portalu TubaPay są darmowe. Nie ponosisz żadnych opłat za transakcje TubaPay wygenerowane bezposśrednio w systemie ubezpieczyciela.
    • Szczegóły oferty znajdziesz tu: cennik
  • Kiedy środki z TubaPay trafiają na konto?
    • Już następnego dnia środki będą dostępne na koncie adresata płatności. Adresatem płatności może być Ubezpieczyciel lub Twoja firma. Adresat otrzyma kwotę brutto, bez żadnych potrąceń.
  • Czy TubaPay jest bezpieczny?
    • TubaPay ma wbudowane mechanizmy zapewniające, że środki trafią na właściwe konto oraz w odpowiedniej wysokości. Historia transakcji jest dostępna dla użytkownika on-line.

Dokończ konfigurację konta i pobierz aplikację na telefon