Jakie dane Klienta są potrzebne do realizacji usługi TubaPay u współpracującego Partnera?

Potrzebne są tylko podstawowe dane: imię, nazwisko, numer telefonu (który dokonując zakupu masz przy sobie), adres mailowy, numer dowodu osobistego i numer PESEL. W myśl definicji- naszym Klientem docelowym jest konsument oraz jednoosobowa działalność gospodarcza. 

Co to jest TubaPay?

TubaPay to stworzone na własnych zasadach płatności cyfrowe będące jedynym na rynku połączeniem narzędzi biznesowo - finansowych zwiększających konwersję i swobodę sprzedawania droższych produktów i usług tak, aby Sprzedawca maksymalizował cash flow i przychody ze sprzedaży.


Dla przedsiębiorców oferujących swoje produkty lub usługi zarówno stacjonarnie, jak i zdalnie w obszarach on-line, live-commerce i contact center. Trzy główne obszary możliwości TubaPay, które miksujesz i dostosowujesz tak jak chcesz: 

  1. Usługi finansowania zakupów w formie bezkosztowych dla Klienta płatności abonamentowych. Dzięki temu możesz skutecznie sprzedawać ceną niższej płatności miesięcznej zamiast jednorazowej, co otwiera Cię na zupełnie nowych Klientów. TubaPay to więcej niż: alternatywa dla rat, narzędzia do pozyskiwania zimnych leadów i bramka płatności. 

    W skrócie: #unikalne na rynku #rozszerzenie lejka sprzedaży #gwarantowana płatność z góry lub cyklicznie #stabilny cash flow #prosty i szybki proces bez wniosków i czekania na decyzję #do 50 000 zł #lojalizacja Klienta 

  2. Wszechstronny system ,który poprzez obsługę płatności miesięcznych w formie abonamentu lub subskrypcji umożliwiają Twoim Klientom zawarcie cyfrowej umowy lub akceptację regulaminu. Niezależnie od tego co i jak sprzedajesz, Twój Klient nie jest zmuszany do realizacji zewnętrznych procesów, a doświadcza pełni embedded finance. Jednocześnie Ty nie musisz angażować się w nudną papierologię i martwić jego płatnościami, a zaoszczędzony czas możesz wykorzystać na poszerzanie oferty.

    W skrócie: #wygoda korzystania #maksymalne przyspieszenie obsługi Klienta #zapewniona rzetelna kontrola płatności #CRM i automatyczne płatności (2 w 1) 

  3. Narzędzia do weryfikacji wiarygodności Twoich Klientów usprawniające skalowanie biznesu przy jednoczesnej dbałości o minimalizację Twojego ryzyka .  Wszystkie operacje, w tym windykację bierzemy na siebie po to, abyś Ty i Twój biznes grali tylko jakością oferty. Przestań przejmować się płynnością finansową i nie buduj niepotrzebnej bariery w postaci kaucji i zaliczek. Skuteczny abonament to panaceum na wrażliwość cenową Twoich Klientów i często występujące przestoje w biznesie. 

    W skrócie: #automatyczne silniki decyzyjne #weryfikacja historii płatniczej Klienta #eliminacja konieczności samodzielnego wglądu w dowód osobisty Klienta  

Bierzemy odpowiedzialność za wszystkie procesy oraz ryzyko kredytowe. Możesz mieć pewność, że nie jesteśmy bezduszną korporacją, a elastycznym zespołem patrzącym na biznes Twoimi oczami, dlatego nasze funkcjonalności konfigurujemy elastycznie pod Twoje zasady gry. Więcej dowiesz się klikając tutaj.  

Ile czasu potrzebuje Klient, aby zrealizować płatność TubaPay?

Po wprowadzeniu podstawowych danych Klienta weryfikacja tożsamości oraz zawarcie umowy odbywają się w czasie rzeczywistym, niezależnie od pory i dnia tygodnia (24h/7/365). Wszystko trwa tylko kilka chwil!

Gdzie Klient naszego Partnera może skorzystać z usługi TubaPay?

Klient może skorzystać z TubaPay tylko i wyłącznie u współpracujących z nami Partnerów:   

  • w punktach stacjonarnych, gdzie Sprzedawca posiada dostęp do naszej aplikacji umożliwiającej realizację płatności podzielonej w kilku prostych, przejrzystych krokach w czasie rzeczywistym; 
  • na stronie internetowej lub w sklepie internetowym z udostępnionym przyciskiem umożliwiającym Klientowi dokonanie płatności za zakup w sposób samoobsługowy w dowolnym miejscu, o dowolnej porze -24h/7/365; 
  • poprzez social media, contact center, transmisje webinarowe lub live commerce za pomocą dedykowanych linków i wyświetlanych kodów QR przesyłanych w dowolnej formie (np. DM, e-mail lub SMS) prowadzących Klienta bezpośrednio do naszych płatności cyklicznych. 


Znajdziesz nas u ponad 500 Partnerów z totalnie różnorodnych branż – od abonamentów medycznych, przez szeroko pojętą edukację offline i online, aż po salony urody czy motoryzację.  

Ile kosztuje korzystanie z TubaPay?

Korzystając z TubaPay nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat ponadto, co przedstawi Ci sprzedawca.

Warunki płatności uzależnione są od wartości produktu lub usługi na których zakup się decydujesz. Skorzystanie z płatności miesięcznej lub abonamentu obsługiwanego przez TubaPay jest dla Klienta całkowicie bezpłatne, nie ma żadnych opłat typu odsetki, prowizje, ubezpieczenia etc.

Ile kosztuje Partnera integracja i nawiązanie współpracy?

Nasi Partnerzy nie ponoszą żadnych dodatkowych kosztów. Nie pobieramy opłat za nawiązanie współpracy i proces integracji. Nie pobieramy opłat stałych za współpracę z nami. Chcesz grać z nami? Współpracujmy w modelu rozliczeń success fee –zarabiamy tylko wtedy, kiedy Ty sprzedajesz w abonamencie. 

Jakie formy integracji z Partnerami umożliwia TubaPay?

Zależnie od potrzeb możesz używać naszych narzędzi w sposób jednorazowy, odmienny dla każdej akcji reklamowej czy oferty lub włączyć u siebie na stałe bezpośrednio w swoich procesach sprzedażowych. TubaPay to kilka bardzo prostych i szybkich form integracji takich jak: 

  • dostęp do naszego wygodnego serwisu umożliwiającego generowanie linków lub kodów QR wykorzystywanych w sprzedaży zdalnej (www, social media, kampanie reklamowe, newslettery, call center, webinary, live commerce). Kody QR z powodzeniem wykorzystasz też na ulotkach, plakatach, rollupach czy do stworzenia innej formy reklamy drukowanej; 
  • niezwykle prosty button umożliwiający wklejenie na dowolnej stronie internetowej, przekierowujący Klienta do samoobsługi online; 
  • dostęp do strefy zalogowanej typu WebService (z poziomu zwykłej przeglądarki internetowej) umożliwiającej obsługę płatności Klienta w punkcie stacjonarnym;
  • JavaScript, jako wszycie w Twoją stronę internetową, cennik lub kartę produktu;
  • API oraz dedykowane wtyczki do wdrożenia w sklepach lub stronach internetowych (np. WooCommerce); 
  • Gotową integrację znajdziesz też na platformie Web To Learn. 
Jak nawiązać współpracę jako Partner lub dowiedzieć się więcej na temat TubaPay?

Zróbmy to razem! Do każdego podchodzimy indywidualnie i elastycznie, więc jeśli prowadzisz sprzedaż produktów lub usług i chcesz wykorzystywać TubaPay do zwiększania sprzedaży, obsługi miesięcznych płatności czy weryfikacji Klientów - skontaktuj się z nami wypełniając formularz kontaktowy: TUTAJ lub jeśli masz taką ochotę pod adresem mailowym: partner@tubapay.pl.

Jakie udogodnienia dla Klientów posiada TubaPay?

Klienci, którzy skorzystali z naszych usług otrzymują dostęp do specjalnego panelu, na którym w sposób samoobsługowy zarządzają swoją umową, płatnościami i całym procesem obsługi.   

Mówią, że jesteśmy wyjątkowi, bo podchodzimy z szacunkiem do danych naszych Klientów - nie wysyłamy niechcianych mailingów oraz reklam. Nie oferujemy Klientom żadnych dodatkowych usług takich jak ubezpieczenia, karty kredytowe itp. Gramy po prostu FairPlay - obsługiwani przez nas Klienci są Klientami naszych Partnerów, a to dla nas ogromna odpowiedzialność i zobowiązanie. 

Czy to jest bezpieczne?

W TubaPay bezpieczeństwo jest dla nas kluczowe. Wykorzystujemy najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne zapewniające ochronę naszych Partnerów i Klientów. TubaPay tworzy zespół posiadający bogate, kilkunastoletnie doświadczenie w finansowaniu usług. Naszą pozycję zbudowaliśmy w zakresie finansowania polis oraz przyjmowania płatności jednorazowych w oparciu o terminal płatniczy TubaPay. Obecnie finansujemy zakupy m.in. w sektorze e-commerce. Jesteśmy wpisani do rejestru Małych Instytucji Płatniczych przez polskiego regulatora Komisji Nadzoru Finansowego. Świadczmy najwyższej jakości usługi, w oparciu o regulacje KNF oraz z pełnym poszanowaniem praw Konsumenta.  

Jako zespół jesteśmy laureatami wielu prestiżowych nagród, w tym m.in.: Best Payment Solution Award na Fintech & 76 Insurtech Congress oraz B2B Payments Innovation of the Year, Payments Awards. 

TubaPay Sp. z o.o., KRS 0000755695, Mała Instytucja Płatnicza o numerze UKNF: MIP34/2019 

Jak Klient może skorzystać z TubaPay?

Jeśli jesteś naszym Partnerem, Twój Klient może skorzystać z TubaPay przy zakupie Twojej oferty w postaci usług, produktów, czy złożonych pakietów. Zakup może zrealizować dowolnym kanałem marketingowym, z którego korzystasz. Wystarczy, że udostępnisz dedykowany link (np. w postaci przycisku), skorzystasz z prostej integracji lub kodu QR prezentowanego gdziekolwiek chcesz! Narzędzia TubaPay możesz wykorzystać do stałej sprzedaży lub jednorazowych akcji online i offline.  

Klient naszego Partnera może skorzystać z TubaPay przy zakupie dowolnej oferty (usług, pakietów, produktów). Zakupu może dokonać każdym kanałem marketingowym wykorzystywanym przez naszego Partnera, w którym Partner zamieści dedykowany link, fragment kodu lub kod QR. Narzędzia TubaPay możesz wykorzystywać do stałej sprzedaży lub jednorazowych akcji online czy offline.  

Szczegółowe możliwości obsługi kwotowej poszczególnych wariantów współpracy:  

  • finansowanie i płatności abonamentowe – jeśli sprzedajesz produkty/ usługi do 30 000 zł, 
  • wszechstronny system do realizacjipłatności miesięcznych – jeżeli masz ofertę do 100 000 zł, 
  • wyłącznie narzędzia weryfikacji wiarygodności Klientów – to ustalimy  indywidualnie. 
Co wyróżnia TubaPay na tle konkurencji?

Jako jedyni na rynku posiadamy kompleksową usługę rozliczenia sprzedaży w formie abonamentu, w której finansujemy zakupy w płatnościach miesięcznych nawet dla 100% Twoich Klientów. Jak się rozliczamy?  Płacimy Ci za nie z góry lub cyklicznie- Ty wybierasz. Nasze inteligentne silniki decyzyjne działają w unikatowy sposób, na Twoich zasadach nie ograniczając się tylko do kryteriów narzucanych przez banki i tradycyjne płatności ratalne. Działamy w 100% embedded finance wszywając się w Twoją ofertę jak ninja. Posiadamy bardzo intuicyjny, szybki i przejrzysty proces weryfikacji Klienta wspierający wysokie wskaźniki konwersji naszych Parterów. Realizujemy usługi w czasie rzeczywistym: 24h/7, bezpłatnie dla Twojego Klienta. Dostarczamy naszym Partnerom niezwykle proste narzędzia integrujące strony internetowe, cenniki, karty produktów, a nawet umożliwiające generowanie sprzedaży bez konieczności posiadania e-sklepu. Zarabiamy tylko wtedy, gdy zarabiają nasi Partnerzy i to jest naszą obsesją.   

Oferujemy również wygodny i wszechstronny system do obsługi płatności miesięcznych w formie abonamentu lub subskrypcji, w którym jednocześnie zyskujesz zarówno własny system do zarządzania procesami sprzedażowymi z Klientami , jak i obsługę płatności w formie dedykowanego CRM. Tworzysz dowolne harmonogramy płatności, a my zajmujemy się całą obsługą – od weryfikacji tożsamości Klienta, przez podpisywanie umów z Klientami, aż po kontrolę jego spłat.  

Jesteśmy  niezwykle konkurencyjni i jak nikt inny potrafimy dopasować się do biznesu naszego Partnera. Korzystasz tylko z tego, czego potrzebujesz parametryzując nasze możliwości wedle własnych preferencji. Przykładowo możesz potrzebować poprowadzenia wyłącznie samej weryfikacji wiarygodności Klientów w oparciu o nasze autorskie silniki decyzyjne i my to dla Ciebie załatwimy. Rzuć naszej technologii wyzwania, które stoją przed Twoim biznesem- będziemy dla Ciebie trampoliną do ich przeskoczenia!  

Jakie elementy TubaPay można spersonalizować wchodząc we współpracę?

Narzędzia TubaPay możesz dostosować do swoich potrzeb: 

  • harmonogramy płatności Klientów – od 3 do 36 miesięcy (Ty decydujesz lub oddajesz wybór Klientowi), 
  • stopień akceptacji Klientów – nawet do 100% zainteresowanych zakupem!, 
  • preferencje dotyczące otrzymywania przepływów finansowych – wolisz płatność z góry czy cyklicznie?, 
  • funkcje, których potrzebujesz np. sama weryfikacja historii płatniczej Klienta. 

Co ważne wszystko możesz bez problemu zmienić w trakcie współpracy. Reagujemy szybko i dopieszczamy najmniejsze detale, bo wiemy, że gramy wspólnie o Twoją, a tym samym naszą sprzedaż.  

hej@tubapay.pl

jesteśmy nadzorowani przez

KNF
© 2011-2024