startujemy?

TubaPay Sp. z o.o.

2011

Początek historii naszej usługi sięga czasu, kiedy Cezary Świerszcz i Piotr Kujawa w maju 2011 roku stworzyli usługę rozłożenia na raty płatności za zakup polis ubezpieczeniowych.

TubaPay Sp. z o.o.

2012

Nowoczesne rozwiązania płatnicze i ich potencjał dostrzegło grono inwestorów indywidualnych. Dokonali oni inwestycji na 4,5 mln PLN.

TubaPay Sp. z o.o.

2014

To był mocny rok dla wzrostu biznesu i rozpowszechnienia płatności podzielonej za polisy. Smart11 był wykorzystywany aktywnie przez ponad 500 współpracujących agentów ubezpieczeniowych. Dużym sukcesem stało się nawiązanie współpracy i całkowite zintegrowanie z siecią sprzedaży pierwszego w historii Towarzystwa Ubezpieczeniowego - Balcia Insurance SE.

TubaPay Sp. z o.o.

2017/2016/2015

Z roku na rok podwajana była ilość obsługiwanych Klientów oraz Partnerów. Cyfrowe procesy i doskonale dopasowane usługi sprawiły, że firma stała się wiodącym insurtechem na polskim rynku i liderem w swojej kategorii usług. Odzwierciedleniem pozycji biznesowej stało się także pozyskanie finansowanie na kwotę 20 mln.

TubaPay Sp. z o.o.

2018

Tak naprawdę tu zaczyna się nowa- właściwa historia- pojawia się nowy produkt i nowe usługi pod marką TubaPay. Z początku TubaPay oparta była o terminal tokenizujący kartę płatniczą umożliwiający przyjmowanie płatności jednorazowych. Jedyna na rynku usługa tak rewolucyjna z punktu widzenia branży ubezpieczeniowej. Dzięki niej agenci sprzedający polisy wielu towarzystw ubezpieczeniowych mogli przyjmować płatność na pojedynczym terminalu. Nastąpiła integracja TubaPay i towarzystwa ubezpieczeniowego LINK4.

TubaPay Sp. z o.o.

2019/2020

Uzyskaliśmy licencję Małej Instytucji Płatniczej od polskiego regulatora Komisji Nadzoru Finansowego. TubaPay bardzo dynamicznie integrowała kolejne, wiodące Towarzystwa Ubezpieczeniowe, a współpracujący Partnerzy to ponad 400 agencji ubezpieczeniowych. Liczba obsłużonych transakcji przez TubaPay wyraźnie przekroczyła 350 000.

TubaPay Sp. z o.o.

2021

To był przełomowy rok dla TubaPay. Powołano nowy zarząd i pojawili się nowi inwestorzy ze 100% polskim, prywatnym kapitałem. TubaPay w konsekwencji zmian organizacyjnych odważnie zmieniła model biznesowy tak, aby oferować swoje usługi poza sektorem ubezpieczeniowym.

TubaPay Sp. z o.o.

2023/2024

TubaPay w zawrotnym tempie podbija rynek ofert sprzedawanych stacjonarnie i online. Usługa płatności abonamentowej pozwala zwiększyć sprzedaż i konwersję w wielu branżach, m.in. takich jak beauty, medycyna, sport, dietetyka, marketing, czy szeroko pojęta edukacja. Ilość zintegrowanych i współpracujących z TubaPay Partnerów przekracza liczbę 500. 100% Embedded Finance wszywa abonament w ich w ofertę oraz model biznesowy. Udostępnione zostają innowacyjne rozwiązania technologiczne przeznaczone dla e-commerce i live commerce.

Wszystkie usługi zostają scalone i następuje pełen rebranding, a główną marką i znakiem towarowym staje się TubaPay. Oznacza to także zmianę produktową, a abonament staje się dostępny z poziomu zwykłej przeglądarki internetowej w jednej, zupełnie nowej aplikacji.