TubaPay to zestaw usług finansowych przeznaczonych dla sprzedawców, oferujących swoje produkty lub usługi zarówno stacjonarnie jaki i zdalnie w obszarach on-line, live-commerce i contact center. Współpracujący z nami Partnerzy włączają do swojej oferty płatność miesięczną lub abonament- jako formę rozliczenia za zakupy Klienta alternatywną do płatności jednorazowej- opłacany przez TubaPay z góry. Nasi Partnerzy dają swoim Klientom możliwość bezkosztowego (0%) rozłożenia płatności. Usługi realizujemy w sposób cyfrowy, w czasie rzeczywistym oraz nieobciążający Partnera i Klienta. Bierzemy odpowiedzialność za wszystkie procesy oraz ryzyko kredytowe. Możesz mieć pewność, że nie jesteśmy bezduszną korporacją, a elastycznym zespołem patrzącym na biznes Twoimi oczami.
W TubaPay wykorzystujemy najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne zapewniające bezpieczeństwo naszym Partnerom i Klientom. Właścicielem marki TubaPay jest Bacca Sp. z o.o. realizująca swoje usługi od ponad 11 lat. Naszą pozycję zbudowaliśmy współpracując z wiodącymi Ubezpieczycielami oraz tysiącami Agentów Ubezpieczeniowych w zakresie usług finansowania polis oraz przyjmowania płatności jednorazowych w oparciu o terminal płatniczy TubaPay. Jesteśmy wpisani do rejestru instytucji pożyczkowych oraz posiadamy licencję Małej Instytucji Płatniczej polskiego regulatora Komisji Nadzoru Finansowego. Świadczmy najwyższej jakości usługi, w oparciu o wszelkie regulacje KNF oraz z pełnym poszanowaniem praw Konsumenta. Jesteśmy laureatami wielu prestiżowych nagród, w tym nagrody głównej w kategorii B2B Payments Innovation of the Year.
Bacca Sp. z o.o. NIP 9512334714, kapitał zakładowy 7 984 400,00 zł opłacony w całości, Mała Instytucja Płatnicza o numerze UKNF: MIP34/2019, Instytucja Pożyczkowa (RIP) o numerze wpisu do rejestru: RIP000190
Klient może skorzystać z TubaPay przy zakupie dowolnej usługi lub pakietów usług i produktów o wartości do 30 000 zł, ofertowanych przez współpracujących Partnerów. Dzięki TubaPay sprzedawca otrzymuje pełną płatność z góry, Klient natomiast opłaca cyklicznie przez 3, 6 lub 12 miesięcy. Dzięki TubaPay wszystko to, co od naszego Partnera kupuje Klient, może opłacać w abonamencie.
Klient może skorzystać z TubaPay tylko i wyłącznie u współpracujących Partnerów:
Znajdziesz nas u kilku tysięcy agentów ubezpieczeniowych oraz u blisko 500 Partnerów w segmentach abonamentów medycznych, salonów urody, sklepach optycznych, a także branży szkoleniowej oraz szeroko pojętej edukacji stacjonarnej i online.
Potrzebne są tylko telefon komórkowy i podstawowe dane: imię, nazwisko, numer telefonu (który Klient ma przy sobie), adres mailowy i numer PESEL. Klientem docelowym jest konsument oraz jednoosobowa działalność gospodarcza.
Po wprowadzeniu podstawowych danych Klienta weryfikacja tożsamości oraz zawarcie umowy odbywają się w czasie rzeczywistym, niezależnie od pory i dnia tygodnia (24h/7/365). Wszystko trwa tylko kilka chwil!
Korzystając z TubaPay nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat ponadto, co przedstawi Ci sprzedawca. Warunki uzależnione są od wartości produktu lub usługi, na które się zdecydujesz oraz są uzależnione od modelu rozliczeniowego tj. abonamentu lubpłatności miesięcznej. Najczęściej nasze usługi Partnerzy oferują w modelu bezodsetkowym, co oznacza, że Klient nie ponosi żadnych kosztów.
TubaPay to kilka bardzo prostych i szybkich form integracji takich jak:
Nasi Partnerzy nie ponoszą żadnych dodatkowych kosztów. Nie pobieramy opłat za nawiązanie współpracy i proces integracji. Nie pobieramy żadnych opłat stałych za współpracę z nami. Współpracuj z nami w modelu rozliczeń success fee – wtedy, gdy zarabiasz dzięki nam Ty.
Zróbmy to razem! Do każdego podchodzimy indywidualnie i elastycznie, więc jeśli prowadzisz sprzedaż produktów lub usług i chcesz wykorzystywać TubaPay do zwiększania sprzedaży- skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: partner@tubapay.pl lub zadzwoń pod numer 22 404 04 04. Jeśli chcesz, żebyśmy to my skontaktowali się z Tobą- zostaw nam swoje dane kontaktowe w formularzu na naszej stronie internetowej: https://tubapay.pl/dla-partnera/sprzedawca/.
Klienci, którzy skorzystali z naszych usług otrzymują dostęp do specjalnego portalu na którym w sposób samoobsługowy zarządzają umową, płatnościami i całym procesem obsługi zawartych umów.
Podchodzimy z szacunkiem do danych Klientów- nie wysyłamy niechcianych mailingów oraz reklam. Nie oferujemy Klientom żadnych dodatkowych usług takich jak ubezpieczenia, karty kredytowe itp. Jesteśmy FairPlay– obsługiwani przez nas Klienci są Klientami naszych Partnerów, a to dla nas ogromna odpowiedzialność i zobowiązanie.
Jako jedyni na rynku posiadamy kompleksową usługę rozliczenia sprzedaży w formie abonamentu, charakteryzującą się tym, że sprzedawca otrzymuje pełną wartość całego abonamentu z góry, a Klient płaci w cyklach miesięcznych. Dostarczamy naszym Partnerom niezwykle proste narzędzia integrujące strony internetowe, cenniki , karty produktów bez konieczności posiadania e-sklepu. Koncentrujemy się na szeroko pojętych branżach usługowych w kanale stacjonarnym oraz online – bez konieczności jakiejkolwiek integracji. Posiadamy bardzo intuicyjny, szybki i przejrzysty proces weryfikacji Klienta wspierający wysokie wskaźniki konwersji naszych Parterów. Realizujemy usługi w czasie rzeczywistym 24h/7.
Jesteśmy elastyczni i niezwykle konkurencyjni. Zarabiamy tylko wtedy, gdy zarabiają nasi Partnerzy i to jest naszą obsesją.