Na tych samych zasadach i dla 300 zł i dla 50 000 zł
Płatność może podzielić 100% Klientów lub podasz swoje reguły
Sprzedawaj ceną płatności miesięcznej (ustalasz ilość miesięcy: 3, 6, 12, 24, 36)
Wtedy gdy sprzedajesz usługi i nikt ich nie chce w domu przymierzać czy odsyłać z powrotem
Wszędzie tam, gdzie potrzebujesz lojalizować Klienta abonamentem lub po prostu wygodnie podzielić mu płatność
Zakupy tu i teraz z równoległą płatnością abonamentową / subskrypcyjną bez późniejszego przenoszenia w oprocentowane raty
Nikt nie zna Twojego biznesu lepiej niż Ty. Dlatego też nie wmawiamy Ci, że to, co robi Tuba (sprzedaż w abonamencie, subskrypcji lub podzielenie płatności) jest lepsze dla Ciebie niż odroczona płatność. Zarówno Tuba, jak i płatności odroczone dbają o to, abyś sprzedawał/a więcej. Tak więc obie formuły produktowe tańczą dla Ciebie, a Ty zdecyduj, która lepiej pasuje do tego, co robisz. Ten kto jest od wszystkiego ostatecznie jest od niczego, dlatego każda z usług specjalizuje się w różnych Twoich potrzebach i każda z nich jest najlepsza w zupełnie innych kategoriach.
Odroczone płatności odpowiadają znakomicie na znaną potrzebę Klienta: kupić produkt lub kilka produktów w internecie, przymierzyć i zdecydować ostatecznie, który z nich zostawić, a który zwrócić. Ta formuła pozwala mu nie zamrażać pieniędzy w oczekiwaniu na ich zwrot. Zgodnie z danymi firm obsługujących odroczone płatności blisko 70% Klientów, korzysta z tej usługi właśnie z takich powodów. Odroczenie płatności odbywa się u nich bezpłatnie na 30 dni,a po tym okresie jeśli Klient nie zapłaci całości usługa zamienia się w zwykłe raty oprocentowane dla Klienta.
TubaPay specjalizuje się w obsłudze podzielenia płatności, a także sprzedaży w abonamencie lub subskrypcji. Wówczas główną potrzebą Klienta jest jego wygoda rozumiana w inny sposób: nioe wydawanie z góry całej kwoty zakupu, a bezkosztowe podzielenie jej na równe części. Idealnie wpisuje się w potrzeby tych Klientów, którzy nie chcą zadłużać się ratami i nie chcą płacić dodatkowych kosztów czy odsetek związanych z pozyskiwaniem finansowania na upragniony zakup. Tuba przyspiesza decyzje zakupowe także tych Klientów dla których płatność całości za 30 dni nie jest dobrym rozwiązaniem, gdyż wolą zapłacić w przewidywalnych równych częściach w ciągu wybranych 3, 6, 12, 24 lub 36 miesiącach bez żadnych dodatkowych kosztów.
Odroczone płatności działają na zakupach o niskich wartościach – najczęściej jest to 700 zł (maksimum przeważnie zamyka się w 2-3 tys.) Co więcej wyższe kwoty nie są dostępne dla wszystkich Klientów, co nie jest już zależne od Ciebie. Tuba lubi obracać dużymi kwotami do 50 000 zł więc jeśli jesteś lub chcesz być drogi i sprzedawać skutecznie ceną miesięczną, a nie ceną jednorazowej płatności a do tego na własnych zasadach to… sam/a wiesz 😊 A co jeśli sprzedajesz usługi, których się nie przymierza i których się nie odsyła? Wtedy masz sprawę jasną, którą drogą podążać… i ma ona różowy kolor.
Potrzebujesz zlojalizować Klienta, sprzedać mu pakiet kilku produktów lub usług, zaoferować Klientowi drogie usługi będące potrzebami wyższego rzędu w przystępny sposób oraz skutecznie zwiększyć sprzedaż i konwersję? – to właśnie są różnice między Tubą, a odroczonymi płatnościami.
konkurencja - odroczona płatność
Od 300 zł do 50 000 zł dla każdego Klienta
Max 2-3 tys. Lub 5 tys. W zależności od dostawcy usługi
Zawsze bezpłatnie przez cały okres
Bezpłatnie przez pierwsze 30-45 dni, w przypadku braku spłaty automatyczna zmiana na oprocentowane raty
Dowolny wskazany przez Ciebie np. 3, 6, 12, 24, 36 miesięcy
30 dni, następnie automatyczne raty w okresach 3, 4, 5 miesięcy z dodatkowym oprocentowaniem
Wygoda płatności w przewidywalnych cyklach bez konieczności zadłużania się ratami i ponoszenia dodatkowych kosztów odsetkowych
Zakup w internecie produktu, upewnienie się co do niego po dostawie i ewentualny zwrot bez zamrażania środków
Przyspieszenie decyzji zakupowej kupującego drogie usługi, podniesienie wartości koszyka, lojalizacja Klienta w dłuższym okresie czasu, rozszerzenie lejka marketingowego i realizacja 99% konwersji w kampaniach performance
Przyspieszenie decyzji zakupowej Klienta oraz konwersji sprzedaży, zwiększenie skuteczności wyprzedaży produktów, efektywniejsza sprzedaż poza sezonem wyprzedażowym
Wszelkich usług, pakietowania produktów i usług, cross-sellingu, sprzedaży powtarzalnej
Głównie produkty fizyczne i jednorazowy zakup
Online, offline, social media, kampanie reklamowe, landing pages, linki transakcyjne (mail/telefon), live commerce, webinary. Brak wymogu posiadania sklepu internetowego
Sklepy internetowe i stacjonarne