TubaPay zaspokaja inne potrzeby niż płatności odroczone bo Tuba jest na duże kwoty i dzieli, a nie odracza

TubaPay vs cykliczne płatności

Zarówno online, stacjonarnie, a także life commerce na sprzedaż usług i wyższe kwoty i nawet wtedy gdy nie masz e-sklepu

Na tych samych zasadach i dla 300 zł i dla 50 000 zł

Płatność może podzielić 100% Klientów lub podasz swoje reguły

Sprzedawaj ceną płatności miesięcznej (ustalasz ilość miesięcy: 3, 6, 12, 24, 36)

Wtedy gdy sprzedajesz usługi i nikt ich nie chce w domu przymierzać czy odsyłać z powrotem

Wszędzie tam, gdzie potrzebujesz lojalizować Klienta abonamentem lub po prostu wygodnie podzielić mu płatność

Zakupy tu i teraz z równoległą płatnością abonamentową / subskrypcyjną bez późniejszego przenoszenia w oprocentowane raty

Kupujący mają różne potrzeby, ich trafne zrozumienie i zaspokojenie to algorytm do wysokiej sprzedaży

Nikt nie zna Twojego biznesu lepiej niż Ty. Dlatego też nie wmawiamy Ci, że to, co robi Tuba (sprzedaż w abonamencie, subskrypcji lub podzielenie płatności) jest lepsze dla Ciebie niż odroczona płatność. Zarówno Tuba, jak i płatności odroczone dbają o to, abyś sprzedawał/a więcej. Tak więc obie formuły produktowe tańczą dla Ciebie, a Ty zdecyduj, która lepiej pasuje do tego, co robisz. Ten kto jest od wszystkiego ostatecznie jest od niczego, dlatego każda z usług specjalizuje się w różnych Twoich potrzebach i każda z nich jest najlepsza w zupełnie innych kategoriach.

Odroczone płatności odpowiadają znakomicie na znaną potrzebę Klienta: kupić produkt lub kilka produktów w internecie, przymierzyć i zdecydować ostatecznie, który z nich zostawić, a który zwrócić. Ta formuła pozwala mu nie zamrażać pieniędzy w oczekiwaniu na ich zwrot. Zgodnie z danymi firm obsługujących odroczone płatności blisko 70% Klientów, korzysta z tej usługi właśnie z takich powodów. Odroczenie płatności odbywa się u nich bezpłatnie na 30 dni,a po tym okresie jeśli Klient nie zapłaci całości usługa zamienia się w zwykłe raty oprocentowane dla Klienta.

TubaPay specjalizuje się w obsłudze podzielenia płatności, a także sprzedaży w abonamencie lub subskrypcji. Wówczas główną potrzebą Klienta jest jego wygoda rozumiana w inny sposób: nioe wydawanie z góry całej kwoty zakupu, a bezkosztowe podzielenie jej na równe części. Idealnie wpisuje się w potrzeby tych Klientów, którzy nie chcą zadłużać się ratami i nie chcą płacić dodatkowych kosztów czy odsetek związanych z pozyskiwaniem finansowania na upragniony zakup. Tuba przyspiesza decyzje zakupowe także tych Klientów dla których płatność całości za 30 dni nie jest dobrym rozwiązaniem, gdyż wolą zapłacić w przewidywalnych równych częściach w ciągu wybranych 3, 6, 12, 24 lub 36 miesiącach bez żadnych dodatkowych kosztów.

Odroczone płatności działają na zakupach o niskich wartościach – najczęściej jest to 700 zł (maksimum przeważnie zamyka się w 2-3 tys.) Co więcej wyższe kwoty nie są dostępne dla wszystkich Klientów, co nie jest już zależne od Ciebie. Tuba lubi obracać dużymi kwotami do 50 000 zł więc jeśli jesteś lub chcesz być drogi i sprzedawać skutecznie ceną miesięczną, a nie ceną jednorazowej płatności a do tego na własnych zasadach to… sam/a wiesz 😊 A co jeśli sprzedajesz usługi, których się nie przymierza i których się nie odsyła? Wtedy masz sprawę jasną, którą drogą podążać… i ma ona różowy kolor.

Potrzebujesz zlojalizować Klienta, sprzedać mu pakiet kilku produktów lub usług, zaoferować Klientowi drogie usługi będące potrzebami wyższego rzędu w przystępny sposób oraz skutecznie zwiększyć sprzedaż i konwersję? – to właśnie są różnice między Tubą, a odroczonymi płatnościami.

Dopasuj do swojego biznesu idealną usługę finansową, która uwzględnia to, co ważne dla Ciebie i dla Twoich Klientów

TubaPay

konkurencja - odroczona płatność

Kwota sprzedaży
TubaPay

Od 300 zł do 50 000 zł dla każdego Klienta

TubaPay

Max 2-3 tys. Lub 5 tys. W zależności od dostawcy usługi

Koszty Klienta
TubaPay

Zawsze bezpłatnie przez cały okres

TubaPay

Bezpłatnie przez pierwsze 30-45 dni, w przypadku braku spłaty automatyczna zmiana na oprocentowane raty

Harmonogram płatności Klienta
TubaPay

Dowolny wskazany przez Ciebie np. 3, 6, 12, 24, 36 miesięcy

TubaPay

30 dni, następnie automatyczne raty w okresach 3, 4, 5 miesięcy z dodatkowym oprocentowaniem

Przeważająca potrzeba Klienta
TubaPay

Wygoda płatności w przewidywalnych cyklach bez konieczności zadłużania się ratami i ponoszenia dodatkowych kosztów odsetkowych

TubaPay

Zakup w internecie produktu, upewnienie się co do niego po dostawie i ewentualny zwrot bez zamrażania środków

Przeważająca potrzeba sprzedawcy
TubaPay

Przyspieszenie decyzji zakupowej kupującego drogie usługi, podniesienie wartości koszyka, lojalizacja Klienta w dłuższym okresie czasu, rozszerzenie lejka marketingowego i realizacja 99% konwersji w kampaniach performance

TubaPay

Przyspieszenie decyzji zakupowej Klienta oraz konwersji sprzedaży, zwiększenie skuteczności wyprzedaży produktów, efektywniejsza sprzedaż poza sezonem wyprzedażowym

Przeznaczone dla
TubaPay

Wszelkich usług, pakietowania produktów i usług, cross-sellingu, sprzedaży powtarzalnej

TubaPay

Głównie produkty fizyczne i jednorazowy zakup

Kanały sprzedaży
TubaPay

Online, offline, social media, kampanie reklamowe, landing pages, linki transakcyjne (mail/telefon), live commerce, webinary. Brak wymogu posiadania sklepu internetowego

TubaPay

Sklepy internetowe i stacjonarne

hej@tubapay.pl

jesteśmy nadzorowani przez

KNF
© 2011-2024