NAJNOWSZE ARTYKUŁY O NAS

Media o nas

Ubezpieczenie w formie subskrypcji?

Jak Klientom byłoby wygodniej podjąć dobre i długoterminowe zobowiązanie płatnicze dotyczące polisy?

Czego rynek ubezpieczeniowy nauczył się z ograniczeń wprowadzonych na czas pandemii?

Odpowiedzi w drugiej części podcastu #InsurTalk! Zapraszamy! 🎧

Czy ubezpieczyciele są coraz bardziej otwarci na nowe technologie?

Jakie korzyści z TubaPay czerpie agent, a jakie ubezpieczyciel?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań w rozmowie o technologii w ubezpieczeniach w bardzo sympatycznej atmosferze, czyli #podcast #InsurTalk!

Naprawdę fajnie się tego słucha! 🎧 Zapraszamy!

Ubezpieczenie:

  • opłacone,
  • nie na żądanie…
  • …i nie musisz o nim myśleć, bo jest cały czas!

TubaPay wprowadza kolejne, innowacyjne rozwiązanie dla polskiego rynku ubezpieczeń.

Jesteśmy coraz bardziej dumni z ubezpieczeń w Polsce. Zapraszamy do artykułu!

Już wkrótce, dzięki terminalowi TubaPay, Klient będzie mógł płacić za swoją polisę za pomocą płatności powtarzalnej.

W skrócie, poprzez płatność kartą na terminalu, Klient będzie mógł:
⚜️zapłacić całość kwoty za polisę bezpośrednio do ubezpieczyciela,
⚜️zapłacić pierwszą część kwoty bezpośrednio do ubezpieczyciela i tym samym zapamiętać kartę, z której będą automatycznie pobierane dalsze płatności za jego polisę.
TubaPay umożliwi Klientom ubezpieczeń płatność za polisę w formie, dobrze już nam znanego, abonamentu!

Wprowadzenie płatności kartą w branży ubezpieczeniowej - jak sprostał temu system TubaPay?

Dlaczego ubezpieczyciele do tej pory najczęściej nie przyjmowali płatności kartowych, mimo że Polacy zdecydowanie preferują tę formę płatności?

Cezary Świerszcz w rozmowie o tym, jak system TubaPay zdołał sprostać potrzebom ubezpieczycieli a także, na jaką infrastrukturę IT zdecydowała się Bacca, aby jej rozwiązanie mogło wypracować rentowność.

TubaPay, czyli terminal płatniczy i rozliczeniowy dla każdego agenta ubezpieczeniowego

Agenci ubezpieczeniowi coraz częściej korzystają z innowacji technologicznych aby ułatwić klientom zakup polis, a sobie rozliczenia z towarzystwami.

O TubaPay rozmawiamy z agentem ubezpieczeniowym, Pawłem Kuleszą, który z sukcesem wdrożył go w swojej agencji.

TubaPay rewolucjonizuje polski rynek płatności za ubezpieczenia

Klienci kupujący ubezpieczenie u agentów, którzy wykorzystują system TubaPay mogą wygodnie płacić kartą bez wcześniejszego przygotowania gotówki. Wszystkie wykonywane transakcje z wykorzystaniem tej usługi są bezpiecznie i jednoznacznie rozliczone, gdyż są zabezpieczone unikalnym kodem. Agent ubezpieczeniowy nie wprowadza na terminalu żadnych informacji. Do ich wymiany, między systemem TubaPay a systemem kartowym, używa tylko i wyłącznie swojego telefonu.

Dzięki wdrażaniu takich innowacji, natychmiastowe płatności bezgotówkowe zdominują rynek wielu branż, w tym sektora ubezpieczeń, jednocześnie podnosząc sprawność i rentowność rynku zarówno po stronie pośredników, jak i ubezpieczycieli.

Terminal w agencji. Czy warto?

Innowacje dotyczące obsługi klienta i płatności transformują rynek pośrednictwa ubezpieczeniowego.

Klienci płacą nie tylko kartami płatniczymi, ale również BLIKiem czy z pomocą portfeli elektronicznych, takich jak Google Pay czy Apple Pay. Do niedawna branża ubezpieczeniowa nie nadążała za tymi trendami, szczególnie w kanale agencyjnym. Bezgotówkowo za polisę można było zapłacić w banku, internecie lub aplikacji, jednak do agenta trzeba już było przyjść z gotówką.

Kartą u agenta

Terminal kartowy w agencji ubezpieczeniowej to wciąż rzadkość. To już niedługo może się zmienić dzięki TubaPay, rozwiązaniu płatniczemu stworzonemu przez firmę Bacca, nagrodzonemu niedawno podczas Fintech&Insurtech Digital Congress.

Gościem podcastu są Piotr Kujawa i Cezary Świerszcz.

Piotr Kujawa i Cezary Świerszcz, TubaPay

Czy klienci chcieliby płacić kartą za ubezpieczenia? Dlaczego dotychczasowe rozwiązania kartowe były za drogie? Czy ubezpieczycielowi opłaca się pokrywać koszty transakcji kartowych? Kto może mieć terminal zupełnie za darmo? Czy terminal można zabrać do klienta? W jaki sposób można zamówić własny terminal?

Na te i inne pytania odpowiadają Piotr Kujawa i Cezary Świerszcz.

Ubezpieczyciele chłoną innowacje

Start-up, który zaproponuje ciekawe rozwiązania dla branży ubezpieczeniowej, ma większe szanse na sukces. Dobrym przykładem jest Bacca.

Nowe technologiczne rozwiązania to domena nie tylko banków. Nowinki coraz skuteczniej przedzierają się również do skostniałej branży ubezpieczeniowej. Jej przedstawiciele chętnie korzystają z propozycji młodych przedsiębiorców, którzy proponują antidotum na ich problemy.

Można już płacić kartą u obsługujących firmę agentów. Link4 na terminalach płatniczych TubaPay

Od kilku dni agenci ubezpieczeniowi Link4 korzystają z terminali płatniczych TubaPay. Ubezpieczyciel podkreśla, że dzięki nowemu rozwiązaniu nie tylko oszczędzają czas na obsłudze ubezpieczanych osób, ale też na deponowaniu gotówki i prowadzeniu rozliczeń składek. Agent może też zabrać terminal ze sobą na wizytę u klienta.

Generali integruje się z TubaPay

W połowie przyszłego roku klienci Generali będą mogli opłacać swoje polisy bezgotówkowo – przy użyciu karty, BLIKA, Apple Pay i Google Pay. To efekt współpracy z firmą Bacca, która dostarcza terminale płatnicze dla agentów ubezpieczeniowych.

TubaPay w LINK4 – czyli cyfrowe płatności w ubezpieczeniach

LINK4, który jako pierwszy w Polsce zaoferował ubezpieczenia w kanale direct, teraz integruje rewolucyjne rozwiązanie firmy BACCA – TubaPay – terminal płatniczy dla agenta ubezpieczeniowego.

TubaPay pozwala przyjąć i wygodnie rozliczyć każdą płatność kartową za ubezpieczenie na jednym urządzeniu. Dzięki integracji, polisy LINK4 zostaną rozliczone automatycznie bez konieczności ręcznego wprowadzania informacji przez agenta.

Link4 integruje rozwiązanie TubaPay od Bacca

TubaPay to terminal płatniczy, z którego będą korzystać agenci ubezpieczeniowi.

Pozwala na przyjęcie płatności i rozliczenie każdej płatności kartowej za ubezpieczenie w jednym urządzeniu. Dzięki zastosowanemu rozwiązaniu polisy ubezpieczyciela będą rozliczane automatycznie bez konieczności wprowadzania „ręcznego” przez agenta.