Co to jest TubaPay?
TubaPay to zestaw usług finansowych przeznaczonych dla sprzedawców, oferujących swoje produkty lub usługi zarówno stacjonarnie jaki i zdalnie w obszarach on-line, live-commerce i contact center. Współpracujący z nami Partnerzy włączają do swojej oferty płatność miesięczną lub abonament- jako formę rozliczenia za zakupy Klienta alternatywną do płatności jednorazowej. Nasi Partnerzy dają swoim Klientom możliwość bezkosztowego (0%) rozłożenia płatności. Usługi realizujemy w sposób cyfrowy, w czasie rzeczywistym oraz nieobciążający Partnera i Klienta. Bierzemy odpowiedzialność za wszystkie procesy oraz ryzyko kredytowe. Możesz mieć pewność, że nie jesteśmy bezduszną korporacją, a elastycznym zespołem patrzącym na biznes Twoimi oczami.
Jak Klient może skorzystać z TubaPay?
Klient może skorzystać z TubaPay przy zakupie dowolnej usługi lub pakietów usług i produktów o wartości do 30 000 zł, ofertowanych przez współpracujących Partnerów. Dzięki TubaPay sprzedawca otrzymuje pełną płatność z góry, Klient natomiast opłaca cyklicznie przez 3, 6, 12 lub 24 miesięcy. Dzięki TubaPay wszystko to, co od naszego Partnera kupuje Klient, może opłacać w abonamencie.
Gdzie Klient może skorzystać z usługi TubaPay?

Klient może skorzystać z TubaPay tylko i wyłącznie u współpracujących Partnerów:

  • w punktach stacjonarnych, gdzie sprzedawca posiada dostęp do naszej aplikacji umożliwiającej realizację płatności w kilku prostych, przejrzystych krokach w czasie rzeczywistym;
  • na stronie internetowej lub w sklepie internetowym z udostępnionym przyciskiem umożliwiającym Klientowi zrealizowanie płatności za dokonywany zakup w sposób samoobsługowy w dowolnym miejscu, o dowolnej porze ( 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku);
  • poprzez contact center, transmisje webinarowe lub live commerce za pomocą dedykowanych linków i wyświetlanych kodów QR prowadzących Klienta bezpośrednio do naszych płatności cyklicznych.

Znajdziesz nas u blisko 500 Partnerów w segmentach abonamentów medycznych, salonów urody, sklepach optycznych, a także branży szkoleniowej oraz szeroko pojętej edukacji stacjonarnej i online.

Jakie dane Klienta są potrzebne do realizacji usługi TubaPay u współpracującego Partnera?

Potrzebne są tylko telefon komórkowy i podstawowe dane: imię, nazwisko, numer telefonu (który Klient ma przy sobie), adres mailowy, numer dowodu osobistego i numer PESEL. Klientem docelowym jest konsument oraz jednoosobowa działalność gospodarcza.

Ile czasu potrzebuje Klient, aby zrealizować płatność TubaPay?

Po wprowadzeniu podstawowych danych Klienta weryfikacja tożsamości oraz zawarcie umowy odbywają się w czasie rzeczywistym, niezależnie od pory i dnia tygodnia (24h/7/365). Wszystko trwa tylko kilka chwil!

Ile kosztuje korzystanie z TubaPay?

Korzystając z TubaPay nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat ponadto, co przedstawi Ci sprzedawca.

Warunki płatności uzależnione są od wartości produktu lub usługi na których zakup się decydujesz. Skorzystanie z płatności miesięcznej lub abonamentu obsługiwanego przez TubaPay jest dla Klienta całkowicie bezpłatne, nie ma żadnych opłat typu odsetki, prowizje, ubezpieczenia etc.

Jakie formy integracji z Partnerami umożliwia TubaPay?

TubaPay to kilka bardzo prostych i szybkich form integracji takich jak:

  • dostęp do strefy zalogowanej typu WebService (przeglądarka) umożliwiającej obsługę płatności Klienta w punkcie stacjonarnym;
  • dostęp do naszego serwisu umożliwiającego generowanie linków lub kodów qr wykorzystywanych w sprzedaży zdalnej (call center, webinary, live commerce) oraz używanych na plakatach, reklamach i profilach social media (Facebook, Instagram, LinkedIn);
  • JavaScript, jako implementacja z Twoją stroną internetową, cennikiem, kartą produktu. Co ważne, integracja ta nie wymaga abyś posiadał sklep internetowy;
  • API oraz dedykowane wtyczki do integracji ze sklepami lub stronami internetowymi (np. WooCommerce)
  • posiadamy również niezwykle prosty button umożliwiający wklejenie na dowolnej stronie internetowej, przekierowujący Klienta do samoobsługi online.
Ile kosztuje Partnera integracja i nawiązanie współpracy?

Nasi Partnerzy nie ponoszą żadnych dodatkowych kosztów. Nie pobieramy opłat za nawiązanie współpracy i proces integracji. Nie pobieramy żadnych opłat stałych za współpracę z nami. Współpracuj z nami w modelu rozliczeń success fee – wtedy, gdy zarabiasz dzięki nam Ty.

Jak nawiązać współpracę jako Partner lub dowiedzieć się więcej na temat TubaPay?

Zróbmy to razem! Do każdego podchodzimy indywidualnie i elastycznie, więc jeśli prowadzisz sprzedaż produktów lub usług i chcesz wykorzystywać TubaPay do zwiększania sprzedaży- skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: partner@tubapay.pl lub zadzwoń pod numer +48 22 404 04 04. Jeśli chcesz, żebyśmy to my skontaktowali się z Tobą - zostaw nam swoje dane kontaktowe w formularzu na naszej stronie internetowej.

Jakie udogodnienia dla Klientów posiada TubaPay?

Klienci, którzy skorzystali z naszych usług otrzymują dostęp do specjalnego portalu na którym w sposób samoobsługowy zarządzają umową, płatnościami i całym procesem obsługi zawartych umów.

Podchodzimy z szacunkiem do danych Klientów - nie wysyłamy niechcianych mailingów oraz reklam. Nie oferujemy Klientom żadnych dodatkowych usług takich jak ubezpieczenia, karty kredytowe itp. Jesteśmy FairPlay - obsługiwani przez nas Klienci są Klientami naszych Partnerów, a to dla nas ogromna odpowiedzialność i zobowiązanie.

Co wyróżnia TubaPay na tle konkurencji?

Jako jedyni na rynku posiadamy kompleksową usługę rozliczenia sprzedaży w formie abonamentu, charakteryzującą się tym, że Klient płaci w cyklach miesięcznych. Dostarczamy naszym Partnerom niezwykle proste narzędzia integrujące strony internetowe, cenniki, karty produktów bez konieczności posiadania e-sklepu. Koncentrujemy się na szeroko pojętych branżach usługowych w kanale stacjonarnym oraz online – bez konieczności jakiejkolwiek integracji. Posiadamy bardzo intuicyjny, szybki i przejrzysty proces weryfikacji Klienta wspierający wysokie wskaźniki konwersji naszych Parterów. Realizujemy usługi w czasie rzeczywistym 24h/7.

Jesteśmy elastyczni i niezwykle konkurencyjni. Zarabiamy tylko wtedy, gdy zarabiają nasi Partnerzy i to jest naszą obsesją.

Czy to jest bezpieczne?

Bezpieczeństwo w TubaPay jest dla nas kluczowe. Wykorzystujemy najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne zapewniające ochronę naszych Partnerów i Klientów. TubaPay tworzy zespół posiadający bogate, 13-letnie doświadczenie w finansowaniu usług. Naszą pozycję zbudowaliśmy w zakresie usług finansowania polis oraz przyjmowania płatności jednorazowych w oparciu o terminal płatniczy TubaPay, obecnie finansujemy zakupy w sektorze e-commerce. Jesteśmy wpisani do rejestru Małych Instytucji Płatniczych przez polskiego regulatora Komisji Nadzoru Finansowego. Świadczmy najwyższej jakości usługi, w oparciu o regulacje KNF z poszanowaniem praw Konsumenta. Jako zespół jesteśmy laureatami wielu prestiżowych nagród, w tym m.in.: Best Payment Solution Award na Fintech & 76 Insurtech Congress oraz B2B Payments Innovation of the Year, Payments Awards.

TubaPay Sp. z o.o., KRS 0000755695, Mała Instytucja Płatnicza o numerze UKNF: MIP34/2019.

hej@tubapay.pl

jesteśmy nadzorowani przez

KNF

© 2024